Saturday, October 15, 2016

HAPPY ANNIVERSARY ( SETAHUN SUDAAA )

Takkan pernah sangka siapa jodoh kita , siapa yang akan datang dalam idup kita dan habiskan semua sisa hidupnya sampai tua bersama kita.


Aku jumpa ramai orang, semua hanya menjadi kawan aku pada usia remaja. Aku kenai husband aku tak sampai setahun. Asalnya hanyalah kawan kepada abang aku. Tapi itulah jodoh yang kita memang takkan sangka, kadang yang depan mata kita tak nampak, sibuk ja haa nak tengok yang jauh.

ALHAMDULILLAH, 14.10.2015, kami telah dinikahkan.


 Dan dikurniakan cahaya mata pada 29.06.2016. Cepat tak ? Hihihi.. 
Anak kami diberi nama Teh Hannan Wafa binti Mohammad Haikal.


Sebabnya, kami dah main dah couple-couple ni, kami dah nekad ingin bercinta selepas kahwin. 
SWEET TAK ? Haha.

Sekarang anak kami besaq dah, huhu 



ALHAMDULILLAH juga, semuanya dipermudahkan. Thanks husband, selalu melayan isterimu ini yang selalu saja bad mood tak tentu pasal.
Selalu manjakan isterimu ini bila sakit.
Selalu menjadi raja lawak untuk isterimu.
Selalu bersama isterimu ini ketika sedih dan gembira.

Akhir kata, TERIMA KASIH pada semua yang mendoakan hubungan kami. 












LOVE YOU ALLL , MMUAAHHH !!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...