Friday, May 27, 2016

TIPS BERPUASA BERSAMA SET KURUS BAJET


Kini dah masuk bulan Syaaban kan? tak lama lagi je nak sambut Ramadhan. So petang ni nad nak share siap-siap tips untuk diamalkan di bulan Ramadhan. 

Ada je di antara kita ni yang kurang berselera nak makan pada waktu sahur @ awal pagi kan? Tapi sunat untuk kita bersahur. Dapat pahala. Takkan nak tinggal macam tu je. Tak bagus lah. So jom follow tips ni. Selain dapat pahala u all juga tidak lapar dan akan rasa cergas untuk melakukan kegiatan harian juga beribadah sepanjang hari.

1. Minum 1-2 sachets MIN KAFFE masa bersahur + kurma 3 biji. Ianya bantu anda menahan lapar sampai ke petang. Kepada yang makan berat tu, lepas sahur jangan lupa minum BV ALFALFA juga segelas selepas makan.

2. Masa berbuka confirm makan macam-macam kan? Jadi selepas makan, minum segelas BV ALFALFA untuk singkirkan kolestrol & beri tenaga untuk solat terawih.

3. Ambil GARLIC 2 biji sebelum tidur. Dapat buang angin especially bila berpuasa & for those senang kena gastrik.

SET KURUS BAJET ni hanya sekadar nama. Sebenarnya ketiga-tiga product ni bagus untuk kesihatan & untuk kekalkan kecergasan badan. Tak adalah nanti masa Ramadhan kita lemau jer. Sambil tu dapat turunkan berat juga. Badan pun lebih sihat.

Selamat mencuba & if rasa tips ini berguna, selamat share dengan kawan-kawan & family pula
😊














Nadiah Ahmad
019-5235560 (sms @ whatsapp)
sitinadiahmad@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...