Tuesday, March 17, 2015

Testimoni Keajaiban Bio Velocity Sleep Mate (BVSM)

Salam sahabat blogger..
Entry ni saya nak share testimoni mengenai Pelapik Tilam Bio Velocity Sleep Mate (BVSM)..
Bio Velocity yang kini menjadi our killer product selepas Premium Beautiful.. Sebulan sahaja boleh dapat berpuluh order dari customer..



Testimoni 1 : Aura pulih hanya satu malam tidur bersama BVSM.. ( Puan Aida )

Sebelum ni saya sukar TIDUR.. sering letih dan tidak bermaya.. rasa kurang berkeyakinan pada diri sendiri.. Mudah marah..sering stress.. sukar untuk fokus dan cepat putus asa.. macam-macam masalah kesihatan yang datang.. Asyik gaduh je dengan suami.. Yang paling menggusarkan keadaan kewangan semakin merosot.. Projek tak close, produk tak laku.. Kawan-kawan macam menjauhkan diri.. Semua benda buat tak jadi.. Rupanya berpunca dari AURA saya yang mengecil dan merosot.. Sebab kurang TIDUR je!!! 

Tetapi semuanya berubah, BIO VELOCITY SLEEP MATE telah membuat saya tidur lena!!
Kini saya menikmati tidur yang lena, kembali sihat, ceria, riang dan berkeyakinan diri.. Bersemangat kental.. Masalah kesihatan pon menjauh pergi..

Dengan encik suami semakin mesra dan intim.. Yang paling bestnya keadaan kewangan saya kembali pulih.. BISNES saya kembali meletup!! Buktinya saya mendapat sales dan bonus 5x ganda lebih BESARRR!!

Anda juga patut memiliki Bio Velocity Sleep Mate (BVSM) untuk mendapatkan 6K ( KESIHATAN, KECANTIKAN, KEINTIMAN, KEBAHAGIAAN, KEJAYAAN, KEKAYAAN DAN KEBERKATAN )



*****************************************************************


Testimoni 2 : Sakit kaki sembuh dalam 15 minit ( Perkongsian Murni Zuriati )

Aritu ada makcik tu datang terdengkot2 kaki sakit, peluk BVSM dalam masa 15 minit, japg dah boleh jalan. betul.. Siap boleh sujud dan jalan selamba je..

Haa betul.. Semua terpegun tengok makcik tu.. Makcik tu siap demo bangun dari sujud.. Sebab selama ni kalau solat dia nak bangun tu kena menonggeng dulu.. Lepas 15 minit peluk BVSM, dia boleh bangun dengan mudah.. tanpa rasa sakit.. Betul la ati, saya tengok dengan mata saya sendiri, Memang terang, jelas, nyata depan mata sy.. Insyallah pasti ramai dapat kita bantu dengan BVSM ni..


*****************************************************************

Testimoni 3 : Tidur lebih nyenyak tanpa sakit badan ( Perkongsian Pn Intan Diana )

Alhamdulillah... gembira bila mak & abah semakin suka dengan pelapik tilan ini.. Abah cakap dah lama dia tak merasa tido senyenyak ini.. Selalunya tiap-tiap malam akan terjaga sebab sakit badan.. Tapi sekarang abah n mak dapat merasa tido yg sangat berkualiti.. TQ Allah kerana memberikan aku rezeki untuk menghadiahkan BV Sleep Mate nie.. tak sabar nak dapat untuk diri sendiri punya stok sebab stok yg sangat limited so dapat beli satu je dulu..

Friends, i suggest utk uols dapatkan Bio Velocity Sleep Mate ni especially kita yang dah bekerjaya.. hanya tido yang berkualiti dapat menghilangkan stress kita.. Believe me u will not disappointed..




*****************************************************************

Testimoni 4 : Sakit kepala hilang dalam 5 minit ( Perkongsian Pn Nor Azila )

Assalamualaikum wbt.. 
Bio Velocity Sleep Mate ~ Pertama kali TQ Allah menemukan produk yang sangat "AWESOME" !! Perkongsian Hebat Consultant dari HQ pun sangat awesome.. Teruja akan keberkesanannya yang sangat MIRACLE!!

Semalam sakit kepala yang teruk sangat.. Nak pergi kerja pun rasa malas sangat.. Dah makan ubat, sapu minyak, rasa lega la sikit.. Pastu teringat Bio Velocity yang saya beli tempoh hari.. Saya peluk BVSM tu, alhamdulillah, after 5 minit sakit kepala beransur pulih... Rasa macam tak percaya tapi inilah realiti.. Anda patut mencubanya, baru boleh beri perkongsian.. Jadinya moral of the story, apa jadi Bio Velocity Sleep Mate mesti kena ada satu setiap rumah dan setiap keluarga paling kurang mesti kena ada satu..


*****************************************************************

Sangat sesuai jugak di jadikan sebagai hadiah kepada kedua ibu bapa yang bersusah payah menjaga kita sedari kecil.. Pasti keduanya gembira dan mendoakan kita semua moga mudah menjemput rezeki yang berlipat ganda.. ;)

Wang yang banyak boleh membeli katil yang besar dan cantik.. Tetapi tidak dapat membeli tidur yang lena..


Nadiah Ahmad
019 - 5235560

atau email sitinadiahmad@gmail.com
untuk maklumat lanjut.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...