Friday, May 16, 2014

Jom sihat dan cantik bersama Premium Beautiful ( PB )


Assalamualaikum dan selamat pagi.. :)
Entry kali ni nadd nak share macam mana nak cantik dan sihat. Wanita mana yang tak nak cantik dan sihat kan? Jom!! Nadd kongsikan bersama anda..


Tak kenal.. maka x cinta.. x pakai.. maka tak tahu keberkesanannya... :)

Actually, bila anda pakai PB ( Premium Beautiful ) ni, anda akan dapat semuanya " Self Practice" for Diet. Anda akan rasa cepat kenyang dan dalam masa yang sama, anda akan dapat mengurangkan portion pemakanan dan kawal nafsu makan. Best kan! ?


SUSAH KE NAK PAKAI PREMIUM BEAUTIFUL?

TAK SUSAH pun, PREMIUM BEAUTIFUL ni ada pelbagai saiz dan yang paling penting ia berdasarkan ukuran saiz badan kita.. Untuk pastikan saiz, sila bagi 4 ukuran utama badan pada Nadd seperti berikut :-

1) puncak dada ( bust )
2) bawah dada ( underbust )
3) pinggang ( waist )
4) punggung ( hips )


Anda pasti selesa since korset mengikut bentuk badan anda.. Cuma perlu konsisten pakai 8 jam sehari dan badan anda akan mengecil mengikut bentuk badan yang anda inginkan ;)


PREMIUM BEAUTIFUL NI, KALAU ROSAK MACAM MANA?

PREMIUM BEAUTIFUL ni barangan berkualiti yang jarang nak rosak even though its come with LIFETIME WARRANTY, so tak perlu risau lagi. Bayangkan, if anda beli yang kat supermarket, memang harga murah tapi boleh tahan lama mana? Mungkin 1 tahun? @ 2 tahun? Kalau rosak pulak macam mana? Mesti kena beli lain kan? Tapi dengan PREMIUM BEAUTIFUL ni, kalau 5 tahun akan datang rosak sekalipun, just pulangkan balik dan gantikan dengan yang baru. Best kan? Bayar hanya sekali tapi untuk SEUMUR HIDUP.


BUKAN LECEH KE KALAU NAK KE TANDAS? 

Mana ada leceh, kalau ada pun mungkin untuk hari pertama sebab apa? Sebab belum biasa lagi, kan? Apa yang anda perlu buat ialah, lipatkan WAIST NIPPER, dan turunkan LONG GIRDLE macam biasa.. Lepas tu ? Teruskan hajat la, hik3..


TAK PANAS KE KALAU PAKAI PREMIUM BEAUTIFUL?

PREMIUM BEUTIFUL ni, diperbuat daripada fabrik berteknologi AKWATEK & AKWADYNE yang lembut dan ianya dapat mengekalkan suhu badan. Fabrik ini teknologi dari JERMAN. Kalau cuaca sejuk, kainnya akan mengecut dan badan kita akan rasa suam. Manakala kalau cuaca panas, kain ini akan mengembang dan kita takkan rasa panas. So, sangat sesuai dipakai bila-bila masa dan dimana sahaja.


BEST SANGAT KE PAKAI PREMIUM BEAUTIFUL NI?

Korset ni SANGAT SELESA dipakai sepanjang hari kerana kehalusan dan kelembutan pada KULIT. Ianya adalah SUPERBRAND produk & mendapat pengiktirafan di peringkat antarabangsa.. Makna kata, PREMIUM BEAUTIFUL ni sangat berkualiti tinggi dan terlaris di pasaran.. Ia juga dapat menjaga kesihatan, disamping membentuk kontur bentuk badan yang ideal.. PREMIUM BEAUTIFUL is 70% for healthy and 30% for beauty.


SAMPAI BILA NAK PAKAI ?

Minimum 8 jam sehari, macam kita pakai baju kerja la.. Dari pagi sampai petang. Jangan risau okeyh, dengan PREMIUM BEAUTIFUL ni anda semua mampu mengubah bentuk badan anda menjadi langsing dan meningkatkan tahap kehidupan anda. Seronok kan?


KENAPA PREMIUM BEAUTIFUL NI MAHAL ?

It is because of quality of the product itself and how effective this product. Ni long term BODY INVESTMENT tau. Anda pasti takkan menyesal melabur duit untuk beli korset ni, sebab lepas pakai je anda akan rasakan betapa SELESA, BEST, YAKIN, dan CANTIK. Sememangnya kita perlu pandang dari sudut kesihatan.

Lagipun korset ni kan jaminan untuk seumur hidup.. Ada ke produk lain yang jaminan seumur hidup? Tiada kan? Kalau anda compare PREMIUM BEAUTIFUL seumpama anda comparekan BMW dengan PROTON, hehehe !

Dan tahukah anda, pelan bayaran ansuran PREMIUM BEAUTIFUL juga bermula serendah rm60 sebulan.. Student pun mampu kan?

Apa tunggu lagi, cepat-cepat contact Nadd for FREE trial & FREE Consultation ye :))


FB : Nadiah Ahmad
Email : sitinadiahmad@gmail.com
Mobile : +0195235560



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...