Showing posts with label menjaga kesihatan. Show all posts
Showing posts with label menjaga kesihatan. Show all posts

Wednesday, November 14, 2018

Shake Shake je uolls, of course Shake Me


Assalamualaikum and good morning semua 🌸

Alhamdulillah setahun lebih amalkan Shake Me terasa perbezaan sangat bila skip. Terutama part ‘energy booster’. Ibu macam Nad ni kalau tak makan supplement jawabnya memang cepat lembik badan.

Mudah terasa lesu.

Bila badan lesu, mood pun swing, anak jadi mangsa kena marah. Apa lagi kalau dia sepahkan rumah lepas ummi mop/sapu.

Kalau orang cakap mudah je jaga anak kat rumah, salah rasanya😩. Jaga anak yang sedang membesar macam ni lebih banyak ujiannya. Siapa yang sama dalam situasi Nad mesti paham kan ?

Dari subuh tadi buat kerja tak henti, kemas rumah, lipat kain so Nad ‘recharge’ semula energy dengan minum 1 sachet Shake Me untuk permulaan hari ni.

Memang dah jadi kebiasaan, bukak mata minum 1/2 gelas air kosong. Lepas subuh ambik Shake Me. Nak handle si seketul tu bukan senang. Ummi dia kat luar memang nampak ok, dalam rumah macam bini tarzan🤣. Kejap si Hannan bergaduh nak itu ini. Kejap lagi menangis nak mintak dukung. 😌

Bayangkan jela riuhnya macam dekat taska.

Sebab tu Nad perlu minum Shake Me, nak ‘boost’ tenaga supaya tak lembik seharian masa melakukan tugasan sebagai isteri dan ibu. Shake Me ni rasa macam soya je, kalau tak suka rasa soya campur dengan milo ke, yogurt bliss ke. in sha Allah makin sedap👍🏻.

Selain tu,Shake Me ni best juga sebab buat Nad rasa cepat je kenyang. Bila tak rasa lapar sangat so mudahlah nak diet sikit. Kalau dulu makan nasi 2,3 pinggang, sekarang lepas minum Shake Me 1 pinggan dah cukup.

Seriusly walaupun Nad dari dulu badan kecik nafsu makan macam ada bela saka tau, eheh. Lepas bersalin memang badan mudah je naik dulu.

Dan part paling Nad suka, Nad pasti ramai juga yang suka bila mana Shake Me ni sangat membantu dalam menjadikkan kulit lebih sihat dan berseri.

Siapa yang ada masalah kulit kusam tu, tak bertenaga wajib minum Shake Me ni okey? The best minuman kesihatan untuk semua.


Kalau Shake Me ni tak best, mana mungkin Nad nak konsistent macam ni kan? Of course sebab ia pilihan terbaik demi kecantikkan dan kesihatan luar dalaman.

So u alls, siapa yang belum cuba lagi Shake Me ni. Wajib dapatkan nya di @nadiahahmad__. bagi pembelian harga special dan pelbagai tawaran menarik 😘


Nadiah Ahmad
Premium Beautiful Expert

Sunday, September 28, 2014

TURUNKAN BERAT BADAN DENGAN SET KEMPIS PERUT

Masalah perut buncit sememangnya menjadi kerisauan ramai orang kan? Bukan sahaja wanita malah lelaki pun merasakan perkara yang sama. 

Apa nak buat? Tak menjadi kerisauan jika kita rajin bersenam. tapi ini masalah besar jika kita hanya bersenam setahun sekali dan makan terlalu banyak dan kerap..

Now nad nak kenalkan 3 produk hebat untuk menangi masalah perut buncit dan nak susutkan berat badan iaitu

 Garlic 
 Mineral Coffee
Bv Alfalfa


Kenapa & bagaimana kalau kita amalkan Garlic + Mineral Coffee + Bv Alfalfa boleh turunkan berat. Jom baca.

Khasiat Garlic


  • Membantu menurunkan kandungan lemak darah dan kolesterol darah, mencegah penyakit kardiovaskular dan arteriosklerosis.
  • Menghalang pembekuan darah untuk  mencegah berlakunya trombosis.
  • Membantu dalam fungsi penghadaman dan membuka selera, melegakan perut kembung dan ulser peptik.
  • Membasmi kuman dan keradangan serta mencegah jangkitan penyakit.
  • Membantu menyelaras gula darah dalam badan.
  • Menggalakkan peredaran darah dan metabolisme.

Khasiat Mineral Coffee

  • Kaya dengan unsur anti-pengoksidaan.
  • Kaya dengan bahan mineral dan elemen surih seperti magnesium, besi, kalsium dan kalium.
  • Menghilangkan keletihan fizikal dan mental.
  • Melegakan tekanan.
  • Menyingkirkan toksin dalam badan 


Khasiat BV Alfalfa

Menyahtoksid
Bahan beracun dan toksid berlegar di sekeliling kita. Badan kita juga mengeluarkan sisa metabolisme yang perlu dineutralkan dan dinyahtoksid setiap hari. Alfalfa membantu mengeluarkan sisa bahan beracun dan tercemar daripada badan. 

Menggalakkan sistem penghadaman yang baik
Alfalfa mengandungi sejenis enzim pencernaan yang dipanggil betaine yang membantu menggalakkan proses pencernaan yang baik.

Mengalkalikan badan

Tubuh badan berasid adalah umpama magnet yang menarik penyakit. Terutama kanser. Alfalfa membantu  meneutralkan keasidan badan di samping sifat alkali semulajadinya untuk mencegah atau membantu mengurangkan masalah kesihatan.

Menghilangkan bau nafas
Alfalfa mengandungi khasiat yang boleh mencegah masalah nafas dan badan berbau yang diakibatkan oleh masalah penghadaman. Seterusnya, ia membantu meningkatkan fungsi imuniti badan. 

Mengurangkan haba badan yang berlebihan
Sesetengah makanan menyebabkan badan berasa panas. Salah satu kegunaan Alfalfa yang paling popular adalah untuk mengurangkan masalah panas badan.

Menambahkan darah dan menyampaikan lebih banyak oksigen penting
Klorofil iaitu pigmen hijau yang terdapat dalam alfalfa adalah hampir sama dengan hemoglobin, pigmen merah dalam sel darah merah yang berfungsi membawa oksigen ke seluruh badan. Khasiat klorofil dalam alfalfa boleh meningkatkan bilangan sel-sel darah merah di dalam badan dan seterusnya  meningkatkan keupayaan membawa oksigen yang diperlukan oleh sistem badan.


Di sini nad tampilkan sekali testimoni customer yang berpuas hati dengan Set Kempis Perut ni :)




Lengkap kan 3 products ni untuk bantu menurunkan berat badan + mengekalkan berat badan + menjaga kesihatan. Package ni murah sangat jika di bandingkan dengan benefits yang kita dapat. Hanya RM135 with postage. Berbaloi-baloi kan?

Boleh hubungi nad untuk order.

Nadiah Ahmad
+019-5235560
sitinadiahmad@gmail.com


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...