Tuesday, April 30, 2019

Min Kaffe minuman kegemaran


Assalamualaikum and good morning

Macam biasa setiap pagi Nad akan mulakan hari Nad dengan shake shake Min Kaffe. Lepas tu tak breakfast pun tak pe sebab dah rasa full dah 😌

Untuk ibu menyusu, Nad memang highly recommend untuk consume Min Kaffe nih. Boleh nampak beza tau bila you pump, susu lagi pekat dan banyak daripada bila you tak consume. Baby kalau direct feeding pun lagi cepat kenyang inshaaAllah πŸ‘πŸ»

Setiap bulan, memang Min Kaffe nih juga one of the best selling dan customers repeat order pun sangat lah ramai.

Nad nak share antara feedback daripada customers yang consume Min Kaffe dan semua memang non stop sentiasa akan repeat order.

🌼 Ada customer yang lepas consume Min Kaffe kulit semakin bersih, cerah, berseri dan tak kusam lagi. Jerawat pun dah susah nak naik sebab sel kulit kat dalam semua dah dibaiki oleh protein.

🌼 Ada customer yang lepas consume Min Kaffe parut jerawat cepat hilang dan pudar. Kalau dulu parut susah nak hilang, sekarang tak lagi. Ada yang jeragat pun semakin pudar dan beransur hilang tau.

🌼 Ada customer yang lepas consume Min Kaffe dapat rasa kenyang lebih lama daripada biasa. Kalau dulu, perut belum pukul 10-11am pun dah berbunyi, dah kena makan lain lain. Bila consume Min Kaffe, terutamanya student, yang bekerja dari pagi sampai ke lewat petang, ibu menyusu, ibu hamil, Alhamdulillah memang sangat membantu untuk beri rasa kenyang lebih lama daripada biasa.

🌼 Ada customer yang lepas consume Min Kaffe berjaya turunkan berat badan dan makin slim! Body shape pun makin cantik 😍 Ada cara consume yang tertentu untuk mereka yang nak loose weight atau pun yang nak gain weight, so yang dah memang kurus jangan risau takut makin kurus sebab ada cara consume yang berbeza.

🌼 Ada customer yang consume Min Kaffe untuk berikan lebih tenaga sepanjang hari. Sememangnya protein dalam Min Kaffe sangaat membantu untuk membekalkan tenaga. Yang nih antara sebab Nad setia consume Min Kaffe jugak dari dulu sampai sekarang, memang boleh nampak beza dia tau bila consume dengan tak consume.

🌼 Ada customer yang lepas consume Min Kaffe susu badan jadi semakin banyak dan pekat. Baby menyusu pun lebih cepat kenyang πŸ‘ΆπŸ»

🌼 Ada customer yang lepas consume Min Kaffe rambut dah kurang gugur. Especially for those yang dah dah pernah bersalin kan, memang lepas bersalin masalah ni laa yang paling ditakuti oleh mommies semua. Pengambilan protein yang cukup juga membantu untuk pertumbuhan baby hair.

Untuk mereka yang first time nak cuba consume SHOM, Nad highly recommend untuk cuba Min Kaffe inshaaAllah memang terbaik πŸ‘πŸ»


Boleh follow Instagram Nad untuk tengok lebih banyak supplement SHOM beserta testimoni yang lain : @nadiahahmad__ ❤️

✨Postage hari hari
✨COD Kulim & Bukit Mertajam

Nadiah Ahmad
Premium Beautiful Expert

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...