Thursday, September 20, 2018

Fullset berpantang Premium Beautiful Corset


NAD, UNTUK BERPANTANG ADA TAK SET YANG SESUAI ?

Memang adalah jawab nya. Nak-nak Nad ni memang pengguna Fullset Berpantang Premium Beautiful Corset sepenuhnya masa berpantang lepas lahirkan Teh Hannan Wafa.

Premium Beautiful Corset, pilihan ramai wanita moden masa kini. Ini adalah Corset yang Nad pakai untuk berpantang anak first Nad secara normal. Ianya complete set which is set untuk cover DALAMAN dan LUARAN WANITA.



Nad share tentang pengalaman Nad yang dah berpantang sendiri. Selepas bersalinkan Teh Hannan, tidak makan apa-apa produk makanan tambahan untuk kesihatan atau apa-apa jamu, melainkan Herba Maharani. Sebab badan Nad tak boleh terima jamu selain Maharani, nanti badan Nad panas melampau dan selalunya sampai tahan keluar darah kat hidung. And masa berpantangkan Teh Hannan ni,  Nad berpantang sepenuhnya dengan Premium Beautiful Corset.

Nad dah rasai bertapa mudah dan senang berpantang sendiri dengan Premium Beautiful Corset. Senang sangat dan tak rendah. Paling best, Nad rasa bertenaga sangat, tak penat, tak lesu, tak pucat, susu badan melimpah, luka bercantum cantik.
Ada perbezaan ke ?

Banyak sangat perbezaannya. Berpantang dengan Premium Beautiful Corset banyak kelebihannya, iaitu:

✔ Mudah
✔ Tak renyah
✔ Tak panaskan badan melampau 
✔ Badan bertenaga
✔ Tak penat walaupun tidur malam memang teramat terganggu sebab baby tak tidur sangat
✔ Tak stress minda dan badan
✔ Badan tak rasa lenguh sengal-sengal, memang rasa fresh
✔ Susu melimpah-limpah
✔ Muka pinkish tak pucat
✔ Berat badan turun dengan cepat walaupon selera makan mcm gajah. Sebab breastfeedkan.
✔ Luka sembuh sepenuhnya dalam 2 minggu.

Haaa..inilah apa yang Nad alami dan lalui sepanjang proses berpantang tau. Gembira sangat! 😊 Kagum pun ada sebab badan memang rasa sihat betul.



Ni gambar selepas 2 tahun 3 bulan bersalin kan Teh Hannan. Berat sama yang maintain selepas sebulan Hannan lahir. Macam adik dengan kakak je rasa, eheh.

Premium Beautiful Corset yang banyak bantu Nad untuk kembali kepada BERAT ASAL IAITU 38KG. Ketika berpantang, beserta pada masa yang sama, membantu untuk BANYAKKAN SUSU. Sebab ramai yang tanya Nad, ada tak produk yang boleh bantu mereka untuk turunkan berat badan, dan pada masa yang sama sesuai untuk menyusu badan. 

There you go, antara MANFAAT UTAMA yang Nad nak ceritakan tentang Premium Beautiful.



HILANGKAN SAKIT PINGGANG SELEPAS BERSALIN

Pemakaian bengkung yang kemas dan selesa juga membantu mengurangkan sakit pinggang selepas bersalin. Pemakaian bengkung buat badan kita lebih kemas dan menjaga postur badan kita.

Pemilihan bengkung sangatlah penting bagi kaum wanita. Setiap wanita harus lah mempunyai satu bengkung. Bengkung moden PREMIUM BEAUTIFUL membantu mengatasi masalah masalah yang dihadapi oleh setiap wanita. Ibu ibu yang bersalin secara normal mahupun czer sangat lah sesuai berpantang dengan bengkung moden PREMIUM BEAUTIFUL. 😘

 MELAWASKAN DARAH NIFAS KETIKA BERPANTANG

Sewaktu berpantang lazimnya wanita akan melakukan pelbagai amalan dan rawatan pemulihan sepanjang tempoh ini seperti berurut, berpilis, memakai param, bertungku, mandi herba dan tidak terkecuali BERBENGKUNG. Banyak manfaat yang diperolehi hasil berbengkung ni, lebih lebih lagi dalam mengembalikan semula bentuk badan yang diidamkan seperti sebelum mengandung dan mengelakkan perut gelebeh mahupun buncit.

Berpantang dengan korset PREMIUM BEAUTIFUL sangat bagus kerana satu satunya korset yang mempunyai FIR ( Far Infrared Rays ) yang melancarkan pengaliran darah, mempercepatkan proses mengecutkan rahim, memecahkan angin lendir bertoksik, mengeluarkan darah nifas dengan sempurna, mengelakkan perut dari rasa sengal / ngilu, mengelakkan perut buncit dan mengelakkan penuaan sebelum masa. 

Rajinkan diri untuk berbengkung dengan korset PREMIUM BEAUTIFUL. Ingat, badan nak pakai lama bukan sekejap. 😉

Omongan kosong je Nad ni.

Hee.. bukan Nad sorang tau dah alami nikmat ni, terbukti dengan testimoni yang Nad attach dibawah. Ramai dah rasa keberkesanan berpantang dengan Premium Beautiful Corset nih.
















This is what I and others consume currently without failed, Premium Beautiful Corset.

InsyaAllah akan teruskan sebagai ikhtiar untuk pelihara kesihatan Nad. Dan, inilah Rahsia Nad KURUS CEPAT WALAUPON BREASTFEED DAN MAKAN BANYAK!

Husband nak dukung kita pon senang tau haa 😝 Manalah tau demam teruk tetiba sampai tak boleh nak bangun, taklah mengah laki nak dukung. 

Haa...nak cuba boleh contact Nad.Bukti depan mata dah hehe 😊

Untuk dapatkan maklumat lanjut tentang Premium Beautiful Expert ini, boleh hubungi Nad. Nad akan membantu bakal-bakal mommies untuk dapatkan produk sesuai dengan masalah, keperluan dan bajet yg diperuntukkan 😊

Whatsapp je Nad untuk order okay 😊

NADIAH AHMAD | 019.523.5560 | @nadiahahmad__
Premium Beautiful Expert

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...