Thursday, September 13, 2018

Berikhtiar dengan Herba Maharani


Assalamualaikum semua ! 

Ada banyak kelebihan HERBA MAHARANI yang mungkin awak semua tahu. Tapi kalau setakat tahu je tapi tak cuba dan rasa kehebatannya, itu tersangat lah merugikan.

Nad nak kongsi salah satu usaha & ikhtiar. Sekarang ramai isteri yang tidak berjaya mengandung walaupun sudah bermacam cara mudah hamil dicuba. Jika awak pun begitu, jangan sedih. Mungkin ada cara yang masih belum awak gunakan.

Amalan mengambil jamu/herba bukan sahaja dapat menyihatkan tubuh wanita malah menyeimbangkan hormon estrogen dan progestron serta menyerlahkan lagi kewanitaan awak semua. Bila hormon kembali stabil, ovari akan turut sihat dan pengeluaran telur wanita juga kembali normal tanpa sebarang masalah. Rahim juga akan menyubur dan sihat semulajadi tanpa sebarang masalah untuk penempelan benih dari suami. Ikhtiar perlu, doa pun perlu. 

Masalah punca  sukar hamil :

1) Period yang tidak teratur
2) Pernah mengalami keguguran
3) Terlalu aktif

Insha Allah dengan pengambilan HERBA MAHARANI dipermudahkan dengan izinNya. Ni antara TESTIMONI HERBA MAHARANI iaitu feedback daripada customer yang berjaya hamil. 

"SIS, IM PREGNANT!"

Ni antara perkongsian beremosi gembira customer Nad setelah mengamalkan Herba Maharani untuk ikhtiar hamil.

Gembira dia buatkan Nad pun turut sama melonjak gembira macam diri sendiri pulak yang pregnant 😅

This is what i love in SHOM coz we helps other to get better health, and babies too 😍

Herba Maharani bantu untuk topup kekurangan nutrisi, stabilkan keperluan badan dan insyaAllah secara tidak langsung membantu untuk persekitaran badan yang ideal untuk conceive (persenyawaan telur). Maharani ni bukan ubat kesuburan ye. Maharani adalah makanan kesihatan.

Yelah, kalau boleh diimbaskan, Nad tidak rasa kita semua mengamalkan gaya pemakanan yang betul-betul sihat dan seimbang. Ditambahkan lagi dengan persekitaran yang banyak radikal bebas, pencemaran yang pelbagai. Ini antara faktor menyebabkan ada sesetengah pasangan yang susah untuk hamil.

Serba sedikit mengenai produk dalam Herba Maharani : 

➡  Untuk stabilkan kitar haid & hormon, also untuk hasilkan ovum yg sihat.

➡  Untuk atasi masalah keputihan yang boleh menyebabkan jangkitan kuman, antara penyebab susah lekat. Juga untuk stamina & banyak kan pelincir semasa bersama suami.

➡ Sebagai salah satu multivitamin lengkap utk make sure badan cukup keperluan nutrisi & bersedia utk hamil. Iron penting dlm pembentukan hemoglobin, kalau HB rendah sangat berisiko utk keguguran.

➡  mengandungi  utk perkembangan awal baby, mmg disarankan consume masa ikhtiar hamil lagi. 

➡ Untuk menguatkan otot rahim. Sometimes ada yang lekat tapi tak kuat and gugur semula sebagai haid. InshaaAllah Maharani bantu utk perlekatan lebih kuat.


Jika berminat untuk berikhtiar dengan Herba Maharani, contact Nad okay. Nad guide dengan cara pemakanan yang betul 👍




Dekat mana boleh order ?
Boleh visit FB PAGE : NADIAH AHMAD

Boleh follow instagram Nad @sitinadiahahmad

Untuk order boleh WhatsApp 

Selamat mencubaaa ! 

🍃Be FANTASTIC & FABULOUS with SHOM🍃


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...