Sunday, January 20, 2019

KIDIVO NATURAL BABY RIVIEW


KIDIVO NATURAL | SABUN MANDIAN & LOTION BABY

Sama ada korang ada lah new mom atau ibu yang dah berpengelaman, Nad tahu betapa susahnya nak pilih produk mandian yang sesuai untuk anak kita. Banyak baby brands dekat luar sana yang claims produk dia lah yang terbaik untuk kulit bayi. Penting untuk kita buat keputusan yang tepat, especially when it comes to your baby’s delicate skin.


Nad memang sangat selective dengan Nad punya skincare products, lagi-lagi untuk kulit Hannan. Lagi kena jaga lebih. Bila keluar range sabun mandian & lotion baby, memang Nad percaya brand ni bagus untuk Hannan guna jugak.

Kenapa kena pilih KIDIVO NATURAL SABUN MANDIAN & LOTION BABY Products?


♥  Dermatologist Tested & Pediatrician Recommended.  
Sabun & lotion Baby telah diuji oleh ahli dermatologi dan disyorkan oleh pakar pediatrik. 


♥ Colorant Free. 
Produk Kidivo Natural Baby tidak mengandungi sebarang pewarna atau warna tambahan.


♥ Mineral Oil Free. 
Kidivo Natural Baby tidak ada mineral oil. Mineral oil adalah minyak tanpa warna dan tidak berbau yang dibuat daripada petroleum

♥ Hypoallergenic. 
Kidivo Natural Baby diuji menjadi hypoallergenic, bermakna ia berpotensi rendah untuk menyebabkan reaksi allergic pada kulit


♥ Paraben Free. 
Kidivo Natural Baby tidak ada paraben. Paraben adalah bahan pengawet sintetik yang terdapat di banyak produk penjagaan kulit untuk bayi dan orang dewasa

Kidivo Natural baby ni memang sesuai untuk bayi dengan kulit yang normal dan sihat. Setiap produk Cetaphil memang tak ada paraben, tak ada mineral oil dan pewarna. 

Kidivo Natural Sabun Mandian & Lotion Baby ni adalah pH balanced soap-free formula yang mengandungi moisturiser. Nad suka sebab dia ada moisturiser. Ye lah dengan cuaca panas dekat Malaysia ni, memang bagus ada moisturiser siap-siap dalam sabun mandi. Bau sabun ni wangi dan segar! Macam bau baby baru lahir. Wangi sangat! Nad suka! Lepas je mandi, mesti kulit Hannan rasa lembut dan smooth je.

 Lotion Baby ni pulak  untuk melembapkan dan melindungi kulit bayi. Lotion ini sesuai guna time siang sebab ia ringan,lembut dan cepat je serap dalam kulit. Tak melekit and bau pon nice.Kulit bayi pon rasa licin,lembap and hydrated. It's good!



Jadilah yang terawal untuk mencuba produk premium yang telah dilancarkan oleh SHOM iaitu KIDIVO. Produk unik untuk kanak-kanak kecil di rumah.

Mengandungi kandungan yang natural dan sangat sesuai untuk kanak-kanak malah untuk baby yang baru lahir. 




TESTIMONI KIDIVO NATURAL

Ruam di leher bayi hilang selepas 3 hari menggunakan Kidivo Head to Toe Wash.

Kulit kering dan gatal hilang selepas 3 hari menggunakan Kidivo Head to Toe Wash. 

Kulit kering kembali halus selepas 3 hari Head To Toe Wash.

Harga pengenalan sehingga Januari 2019. Rm90 sahaja for this combo.

Baby and toddler skin is delicate. Kalau salah guna produk boleh menyebabkan kulit bayi gatal,merah-merah,irritation, kering dan naik ruam. Nad memang sangat recommend Kidivo Natural baby products ni untuk ibu-ibu yang ada bayi dan anak kecil. It works well on Hannan and buat kulit Hannan lebih lembut dan smooth je.

Sebagai ibu, kita mesti nak yang terbaik untuk anak kita kan? Termasuk lah produk yang kita guna dekat diorang setiap hari. Dengan brand yang boleh dipercayai macam Kidivo Natural ni, memang Nad tak risau lansung nak guna produk ni dekat Hannan.

Nak order? boleh whatsapp Nad terus πŸ’•

Nadiah Ahmad
Health & Beauty Consultant

✨ Postage setiap hari
✨ COD seluruh Kulim & sekitar Bukit Mertajam

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...