Tuesday, November 20, 2018

Routine paling paling basic untuk dapatkan kulit cantik dan sihat


YANG PALING BASIC UNTUK KULIT CANTIK !

Ramai yang selalu tanya Nad produk apa yang paling basic nak dapatkan kulit sihat dan cantik ? 

Okay, Nad nak share dengan korang. Untuk permulaan, ada 4 produk yang paling penting untuk penjagaan luaran dan dalaman kulit.

Nad suggest you jaga kulit dari luar dalam sekali baru seimbang dan tiptop result ! 👍

Ramai mak-mak yang memang tak sempat nak buat full skincare routine atau nak consume supplements pagi petang malam. Kita kena cepat sebab nak focus kerja, nak focus anak, nak focus business etc.

So, untuk yang nak produk paling basic dan paling simple, boleh cuba Min Kaffe + Bb Plus Collogen + Infinence Cleanser + Infinence Toner

Setiap kali busy and penat sangat, Nad akan pakai dan consume 4 produk sahaja untuk repair and maintain kulit Nad bagi licin, berseri dan sihat balik! And ini lah rahsia Nad maintain kulit licin sepanjang bulan 😊





🔮 Untuk skincare, Nad consistent INFINENCE CLEANSER & INFINENCE TONER. Sebab dua ni akan bersihkan muka dari sel kulit dan remove sel kulit mati, blackhead, whitehead. 

🔮 Untuk supplement, Nad takkan miss MIN KAFFE & BB PLUS COLLOGEN. Min Kaffe bagi tenaga setiap pagi time busy season which pada masa sama tolong renew sel kulit baru. Bb Plus collogen pula tolong kecutkan jerawat dan licinkan muka. Perbaiki kulit dari dalam.



And although tak guna dan consume Full Collection Skincare and Supplements macam selalu, kulit Nad masih maintain healthy and glowing 😊

Nad highly recommend untuk korang yang nak kulit cantik tapi nak produk paling basic dan jimat tahan lama berbulan, boleh cuba try 4 produk untuk dapatkan aura jelita pada wajah.

Ni paling basic, paling jimat and paling senang untuk korang dapatkan kulit cantik & flawless 😍

Nak dapatkan product terbaik ni ? 

Boleh terus whatsapp Nad and Nad akan consult you sepenuhnya. ❤️ 


Nadiah Ahmad
Your Most Wanted Premium Beautiful Expert
019.523.5560 | @nadiahahmad__

✨ Postage setiap hari
✨ COD seluruh Kulim & sekitar Bukit Mertajam

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...